Jste zde:
Test park
>
Testy
>
Ostatní
> Vtipný test: Jste správný řidič?
Vtipný test: Jste správný řidič?
1/11
Při startování auta byste měl:
Stát na brzdě.
Stát na spojce.
Stát na plynu.
Stát na řadící páce.
2/11
Ruční brzda se používá:
Pro brždění všech kol.
Pro brždění předních kol
Pro brždění zadních kol
Pro brždění tzv. "ručních" kol.
3/11
Teplota uvnitř bloku motoru (při motoru zahřátém jízdou) je zhruba:
6 stupňů. Jediný zdroj tepla jde z rozdělovače, který tím i určuje teplotu motoru.
60 stupňů. Hlavní zdroj tepla jde z oleje, který se třením při svém proudění silně zahřívá.
600 stupňů. Stlačený vzduch smíchaný s palivem je přiveden ke kontrolované explozi.
6000 stupňů. Stlačené palivo s příměsí NOS vám z vozu dělá malý nukleární reaktor.
4/11
Do benzínového motoru je v létě vhodné tankovat:
Benzín
fritovací olej z Tesca
řepku olejku
zimní Diesel Extra
5/11
Legendární způsob, jak otevřít Felicii bez klíčku, je:
otočením Felicie na stře
ýčky zámků samy.
použití tenisového míčku s malým otvorem. Vzniklým přetlakem se zvedne jazýček zámku.
použití stopařky se sexy spodním prádlem (funguje jen u žen, ale zato i když ve Felicii sedí její majitel).
6/11
Za tuning Škody 105 lze pokládat:
Nezletilou asiatku umývající přední sklo.
Přestříkání celého vozu načerveno a tvrzení, že jde o nové Ferarri "Retro Edition".
Nenápadnou instalaci ještě dvou dalších motorů do přední části vozu, místo kufru.
Výměnu zadní cedulky za verzi "Škoda 120"
7/11
Správný průjezd zatáčkou probíhá:
Před zatáčkou plný plyn, uprostřed zatáčky dupnout na brzdu a následnou piruetou (270 stupňů) dosáhnout výjezdu zatáčky.
Před zatáčkou přidat, v zatáčce přidat a za zatáčkou ještě trochu přidat.
Před zatáčkou zastavit, jít se podívat, kam to vede a když už tam jsem zbytek rovnou dojít pěšky.
Před zatáčkou přibrzdit, v zatáčce mírně přidat.
8/11
Pneumatiky by se měly měnit (teorie a praxe):
Teorie: 2x ročně (letní, zimní). Praxe: 1x za dva roky (zimní, za nové) Dlouhá fronta v servisu, než jsme stačili přezout na letní, přišla už zase zima.
Teorie: 2x ročně (letní, zimní), Praxe: 1x ročně, když jste své auto nalezli ráno na špalcích, bez kol.
Teorie: 2x ročně (letní, zimní). Praxe: 2x ročně, jakmile se změní roční období.
Teorie: 2x ročně (letní, zimní). Praxe: 1x ročně (3 letní a 1 zimní). Bereme vše, co je zrovna po ruce.
9/11
Nejvýhodnější způsob, jak nakládat se svým vozem, je:
Neustále zkoušet všelijaké přídavky do paliva a oleje, chiptuning vozu někde v průjezdu.
Šetřit, kde se dá, a tankovat pohonné hmoty u neznámých, ale levných dodavatelů.
Odhozením nepotřebné zátěže (tchýně, manželka, spolujezdec mluvící do řízení).
Dodržovat servisní intervaly a dát vašemu autu přesně to, co potřebuje.
10/11
Heslo "Chránit a sloužit" si řidiči vykládají jako:
Honit a zastavovat.
Poučovat a kontrolovat.
Buzerovat a trestat.
Chránit obsah lékárniček, sloužit při kontrole rychlosti.
11/11
Sportovní vůz Ford Mustang má ve znaku:
Forda.
Mustanga.
Mustanga, který řídí Ford.
Chucka Norrise bojujícího zároveň s Henry Fordem i mustangem
Další testy
Obecný test - móda
15
ostatní
Latinský test pro zdravotky
15
ostatní
Viry - nebuněčné organismy
10
biologie
Tour de France
10
sport
Testy
IQ testy
Angličtina
Biologie
Český jazyk
Dějepis
Film
Hudba
Chemie
Literatura
Matematika
Němčina
PC hry
Sport
Seriály
Televize
Všeobecné
Zeměpis
Ostatní
Hry
Sudoku
Piškvorky
Poker
Šibenice
Pexeso